Realizacje

Urząd Miasta Kalisz

Współpraca obejmowała współtworzenie strategii komunikacji marki dla miasta Kalisz, audyt komunikacji marketingowej oraz stworzenie hasła pozycjonującego markę miasta Kalisz:

Dopisz swoją historię.

ZOBACZ dokument strategii

 

Artresan Active - suplement na stawy

Współpraca obejmowała stworzenie hasła reklamowego dla suplementu wspomagającego pracę stawów Artresan Active oraz audyt scenariusza telewizyjnego.

Bo o to chodzi, by ruch Ci nie szkodził.

ZOBACZ spot TV

„(…) Wiedza na temat mechanizmów działania języka, umiejętności i doświadczenie Pana Jakuba Woźniaka budzą szacunek i zaufanie nas jako klienta.(…) Jakub Woźniak jest osobą, która zasługuje na jak najlepsze referencje.”

Joanna Regucka
Dyrektor Marketingu ASA sp. z o.o.

POBIERZ rekomendację Klienta

Men's Health - artykuł sponsorowany

Napisany dla kliniki oferującej zabieg mikropigmentacji skóry głowy (maskowanie łysiny).

„Napisany przez Pana Jakuba artykuł sponsorowany dla czasopisma Men’s Health okazał się doskonałą inwestycją. (…) Gorąco polecam usługi Pana Jakuba Woźniaka innym firmom.”

Rafał Borzeszkowski
Dyrektor Zarządzający SKALP Polska

CZYTAJ cały artykuł
POBIERZ rekomendację Klienta

Wybrane hasła autorstwa Jakuba:

CARvalet
– producent kosmetyków samochodowych

Przekonaj się na własnej furze

Torus
– szkoła prowadząca przedmaturalne kursy z matematyki

Matura bez żadnych niewiadomych

TCI Solutions – producent oświetlenia sygnalizacyjno-ostrzegawczego:

Sprzęt na wszelki wypadek

„Jestem w Formie”
– miesięcznik dla seniorów

Miesięcznik dla wcześniej urodzonych

MaxiVision Total - suplement wspomagający wzrok

Współpraca obejmowała stworzenie konceptu kreatywnego reklamy prasowej preparatu skierowanej do lekarzy okulistów (miejscem publikacji był specjalistyczny periodyk) a także stworzenie scenariusza spotu radiowego.

POBIERZ scenariusz spotu

Dyskont Czerwona Torebka

Dyskont Czerwona Torebka zdecydował się na loterię paragonową, która jednak nie przynosiła efektów – klienci wyrzucali paragony do śmieci.

Zadanie Jakuba polegało na stworzeniu hasła, które zachęciłoby klientów do zapoznania się z konkursem i zachowania paragonów.

Co tracisz, wyrzucając paragon Czerwonej Torebki:

Dzięki wykorzystaniu celowej luki informacyjnej zgodnej z teorią dra Loewensteina – efekt został osiągnięty. Klienci z zainteresowaniem zapoznawali się z treścią plakatów, a następnie rejestrowali paragony na stronie loterii.

Langster - szkoła języka amerykańskiego

Zlecenie polegało na stworzeniu całego systemu komunikacji dla szkoły językowej: stworzenie nazwy szkoły (Langster), hasła, architektury informacyjnej wraz z nagłówkami oraz tekstami na stronę WWW.

Przemów językiem liderów

Za realizację strony odpowiada Premium Consulting (Warszawa).

Streetline - linki do skakania

Wyzwanie Jakuba polegało na stworzeniu nazwy dla produktu (Streetline) oraz hasła:

Dobra zabawa na całej linii

ReMax Gold - biuro nieruchomości

Zlecenie polegało na stworzeniu praktycznie całego systemu komunikatów: głównego hasła marki, nagłówków oraz tekstów na stronę WWW.

Bez stresu przy zmianie adresu

Duży Miś - maskotka

Wyzwanie Jakuba polegało na stworzeniu tekstów oraz hasła dla maskotki:

Kup misia już dzisiaj!

reklama szkolenia zarządzania czasem
reklama prasowa kampania społeczna
reklama prasowa opakowania