E-booki

Co powinna zawierać skuteczna strategia komunikacji marki

Jeśli marka byłaby państwem – jej Strategia Komunikacji byłaby konstytucją. Dokumentem, który kompleksowo omawia koncept marki i daje jasne instrukcje, jak jej używać – jak ją rozwijać, zmieniać, rozbudowywać.

Odkryj, jakie elementy powinna posiadać skuteczna Strategia Komunikacji Marki – zgodnie z autorską, tworzoną i ulepszaną od ponad 10 lat metodologią BrandBlocks™.

9 typów historii, które przyciągają klientów

Na podstawie najpopularniejszych i najskuteczniejszych nagłówków oraz powtarzających się schematów w komunikatach marketingowych – Jakub opracował 9 typów historii, których ślady można znaleźć we wszystkich reklamach świata.

To one – choć różnią się treścią – od dziesiątek lat przyciągają wciąż nowych klientów. Odkryj je i naucz się je stosować.

9 typów historii, które przyciągają klientów

ZAPISZ się na Newsletter

Jakub J.J. Woźniak specjalista od komunikacji marketingowej Newsletter darmowe e-booki

By za darmo otrzymać powyższe e-booki – zapisz się na Newsletter Jakuba. Obowiązuje polityka „zero spamu” – będziesz otrzymywał tylko konkretne, rzeczowe informacje o marketingu i brandingu. W każdej chwili będziesz mógł się wypisać.

… aby otrzymać darmowe e-booki:

Email:
Imię:
Czy mogę spytać, czym się zajmujesz?

Zgadzam się z polityką prywatności:
Polityka prywatności Jakub J.J. Woźniak