Projektowanie Strategii Marek

Bezpiecznie i skutecznie wprowadźmy na rynek także Twoją markę:

Zbadajmy rynek – byś miał pewność, że podejmujemy decyzje na bazie faktów. Zaprojektujmy atrakcyjną koncepcję Twojej marki – by klienci chcieli z niej korzystać.

I stwórzmy realny i konkretny plan działania – wybierzmy najlepsze narzędzia i utwórzmy z nich efektywny system sprzedaży – który będzie na Ciebie zarabiał.

Jakie Marki potrzebują Strategii:

Produkty

Osoby

Firmy

Miejsca

Główne korzyści z opracowania Strategii Komunikacji Marki:

Usztywnienie popytu

Opracowanie Strategii Marki w formie dokumentu sprawia, że jej wdrażanie jest konsekwentne i spójne. Budowane w ten sposób Marki mogą żądać nawet 30% wyższych cen - a klienci nadal kupują.

Spójność Komunikacji

Gdy każdy, kto pracuje nad komunikacją Marki, przeczyta jej Strategię - zna jej charakter i wie, jakim głosem mówić. To sprawia, że Twoja Marka staje się prawdziwie spójna na każdym poziomie. I jest 100 razy łatwiejsza w zarządzaniu.

Stabilny Wzrost Wartości

Jedynym skutecznym sposobem budowania wartościowej marki jest wyznaczenie jej kierunku oraz konsekwentne trzymanie się go. Wszelkie chwilowe zmiany kursu osłabiają jej wizerunek i rozwadniają go. Opracowanie Strategii w formie dokumentu uodparnia markę na tymczasowe nastroje i pokusy zmian.

Unikalna metodologia projektowania Strategii:

Dekada doświadczeń, dziesiątki projektów i tysiące godzin pracy zaowocowało stworzeniem unikalnej metodologii projektowania marek: BrandBlocks™.

Oparta jest o proste i logiczne założenia oraz strategię kreatywności Leonarda Da Vinciego – oferując biliony kombinacji i możliwości.

BrandBlocks(tm) - metodologia tworzenia marek

3 rozdziały Strategii Twojej Marki:

Analiza rynku. Pierwszym krokiem każdej strategii jest zebranie informacji dot. rynku, konkurencji, rynkowych trendów i klientów – aby każda podjęta decyzja strategiczna była oparta na faktach.

Na tym etapie określamy także, jaki segment rynkowy będzie najbardziej atrakcyjny (tzw. targetowanie) – jakie są jego potrzeby, zasoby, możliwości i mentalność.

Projektowanie koncepcji marki. Kolejny etapem jest stworzenie wyróżniającej, spójnej i skutecznej koncepcji marki.

Na tym etapie określa się przymioty pozycjonujące markę, jej główną obietnicę, wartości, wrogów, historie, marki funkcjonalne (endorsery, drivery itd.), osobowość marki, metaprogramy itd.

Etap ten zawiera także szczegółowe wskazania dot. identyfikacji wizualnej Twojej marki – jaką kolorystykę, stylistykę i symbolikę powinna eksploatować.

Dobór narzędzi marketingowych. W XXI wieku mamy do dyspozycji setki różnorodnych narzędzi marketingowych. Czas przejrzeć je wszystkie, zastanowić się, których użyć, w jaki sposób i w jakiej kolejności – aby efekty były możliwie najlepsze.

Finalnym produktem tego etapu jest skonstruowanie tzw. lejka sprzedażowego – który jasno i klarownie pokazuje, w jaki sposób marka będzie pozyskiwać klientów etap po etapie. I jakimi narzędziami.

Etap ten zawiera także szczegółowe instrukcje obsługi każdego narzędzia oraz plan działania, pokazujący konkretnie, jak wdrożyć poszczególne narzędzia.

Uczyńmy Twoją Markę wielką!

Czas ucieka, konkurencja wciąż prześciga się w pomysłach. Zacznij działać już dziś!

Zleć zaprojektowanie Strategii Komunikacji Twojej Marki komuś, kto zajmuje się tym do lat – by zmniejszyć ryzyko niepowodzenia i jeszcze skuteczniej przyciągać nowych klientów.