Doradztwo

Jeśli nie wiesz, jak szybko rozwiązywać problemy z komunikacją marketingową – prawdopodobnie Twoja marka właśnie wypada z rynku…

Świat pędzi. Każdego dnia pojawiają się nowe firmy, marki, produkty. Konkurencja nie będzie czekać nawet nanosekundy, by zająć Twoje miejsce.

Dlatego nie możesz pozwać sobie na przedłużające się problemy z komunikacją marketingową Twojej marki. Musisz rozwiązywać je na bieżąco i jak najszybciej.

W jakim zakresie Jakub może Ci doradzić:

Zakres tematyczny konsultacji dotyczy komunikacji marketingowej marki (firmowej, produktowej, osoby, miejsca) ze szczególnym naciskiem na lingwistykę, psychologię reklamy, techniki perswazji i neuromarketing.

Kolejnym tematem, w którym Jakub może Ci doradzić, jest projektowanie strategii komunikacji dowolnej marki.

„Każdy komunikat marki to potencjalnie nieskończona kombinacja zdarzeń zmysłowych: miks obrazów, dźwięków, słów, muzyki.

Od ponad 10 lat fascynuje mnie, jak ten miks wpływa na umysł klienta. Jak pobudza jego wyobraźnię, przyciąga uwagę, budzi zainteresowanie i pożądanie.

W tym właśnie się specjalizuję i w tym właśnie mogę pomóc również Tobie.”

  • Jaka nazwa marki będzie właściwa?
  • Jakich słów używać, by trafić do umysłu klienta?
  • Co zrobić, by zainteresować klientów ofertą?
  • Jakich kolorów używać?
  • Jakie obrazy będą najwłaściwsze w komunikacji?
  • Jakie środki stylistyczne obudzą ciekawość odbiorcy?
  • Jak wzbudzić pożądanie?
  • Jak wzywać do wykonania akcji?
  • Jaką muzykę wybrać do swojego spotu?
  • Jacy aktorzy / modele będą najlepiej trafiać do grupy docelowej?
  • Jak ułożyć ofertę, by skuteczniej pozyskiwała klientów?
  • Co zrobić, gdy już nie wiadomo, co zrobić?
  • Co zrobić, aby moja marka była bardziej rozpoznawalna?
  • Jak dotrzeć do grupy docelowej, która mnie interesuje?

3 formy doradztwa – która odpowiada Ci najbardziej?

Konsultacje mailowe

Szybkie, proste i stosunkowo najtańsze. Nie musisz spotykać się z Jakubem na żywo, aby mógł on odpowiedzieć na Twoje pytania i dylematy.

Konsultacje telefoniczne

Umożliwiają nie tylko otrzymanie porady, ale także zadawanie pytań na bieżąco – w celu skonkretyzowania odpowiedzi.

Konsultacje bezpośrednie

Opcja najdroższa – pozwala Ci na bezpośrednie spotkanie z Jakubem w wyznaczonym miejscu i czasie.

Główna korzyść z doradztwa:

Otrzymujesz rozwiązania nie „dla każdego”, ale idealnie dostosowane do Ciebie – Twoich produktów, usług, sytuacji.

W trakcie konsultacji możesz korzystać z wiedzy i intuicji, którą Jakub budował i rozwijał przez ponad 10 lat swojego bogatego doświadczenia.

Pomógł już setkom firm i marek w całej Polsce – i może pomóc również Tobie.

Firmy z całej Polski korzystają z doradztwa Jakuba, gdy:

Próbowały już wszystkiego, by wypromować swoją markę, ale nic nie zadziałało tak, jak oczekiwały.

Skończyły im się pomysły na to, co i jak mówić do swoich klientów, by ci więcej / częściej kupowali.

Pragną zwiększyć sprzedaż, ale nie mają już pomysłów, jak trafić do umysłów klientów.

Etapy doradztwa:

Opis problemu

Piszesz maila do Jakuba w opisem problemu i swoimi pytaniami. A także z pożądaną formą konsultacji (mail, telefon, na żywo).

Wycena

Jakub ocenia, czy może Ci pomóc. I – jeśli tak – wycenia poradę.

Konsultacja

Dostajesz maila z odpowiedzią lub otrzymujesz porady w trakcie rozmowy – telefonicznej lub na żywo.