Copywriting i Projektowanie Komunikatów

Zakres usług:

Strona WWW - koncepcja, szkielet, teksty

Nie tylko jakość tekstu oraz nagłówków i technik perswazji ma kluczowe znaczenie dla skuteczności strony WWW – ważne jest także rozplanowanie elementów tak, by (zgodnie z najnowszymi badaniami) przyciągały wzrok i odpowiednio się kojarzyły.

copywriting
copywriting

Materiały POS - koncepcja, struktura, teksty

Ulotki, broszury, katalogi, foldery i inne materiały dostępne w punkach sprzedaży  – to wszystko nadal bardzo istotne elementy budowania wielu współczesnych marek.

Ważne tam są nie tylko takie elementy, jak nagłówki, techniki perswazyjne czy wezwania do akcji – ale także umiejętne rozmieszczenie grafik i formatowanie tekstów.

Nazwy (naming), hasła i nagłówki - generowanie propozycji

Dzisiejsza komunikacja marketingowa opiera się głównie na krótkich formach – ponieważ klienci nie mają czasu czytać.

Dlatego tak ważne jest, by w maksymalnie krótkiej formie zawszeć maksimum przekazu. Aby Twoja komunikacja działała – musisz mieć najlepsze nazwy, hasła i nagłówki.

Copywriting Jakub J.J. Woźniak