Audyt Komunikatów Marki

Przed Tobą ważna kampania? Upewnij się, że wysyłasz w świat najlepsze komunikaty:

Agencja lub dział marketingu stworzyli kilka wersji: haseł, scenariuszy, tekstów ofert? A Ty nie jesteś pewien, które wybrać? A może poszukujesz ciekawszych alternatyw?

Potrzebujesz upewnić się na 100%, że inwestujesz w zrozumiałe, mocne i jakościowe komunikaty? Chcesz maksymalnie obniżyć ryzyko, że kampania nie przyciągnie uwagi odbiorców?

Potrzebujesz jasnej, eksperckiej opinii, jak będą działać Twoje reklamy na umysł odbiorców na poziomie zmysłowym i lingwistycznym?

To dobrze trafiłeś.

Podeślij Jakubowi do oceny:

Materiały POS

Katalogi, ulotki, broszury, foldery, plakaty itp.

Treści stron WWW

Oferty, posty, prezentacje, infografiki itp.

Scenariusze

Spotów TV, internetowych, radiowych.

Inne materiały

Mailingi, hasła, nagłówki, reklamy prasowe itp.

Większość firm mogłaby tworzyć komunikaty skuteczniejsze o 35-45% - ale nigdy się o tym nie dowie...

Dlaczego? Bo nie posiadają wiedzy z zakresu zaawansowanej lingwistyki wpływu, psychologii społecznej, technik perswazji czy neuromarketingu – aby właściwie ocenić komunikat zaproponowany przez agencję lub dział marketingu.

Szczególnie ma to znaczenie w jednokierunkowych kanałach komunikacji (w których nie bardzo możemy testować komunikat i nie uzyskujemy bezpośredniej informacji zwrotnej).